Крине райского прозябения что значит

Молитва, изменяющая судьбу за 40 дней, настолько сильная, что порой трудно поверить в ее силу

Крине райского прозябения что значит. Смотреть фото Крине райского прозябения что значит. Смотреть картинку Крине райского прозябения что значит. Картинка про Крине райского прозябения что значит. Фото Крине райского прозябения что значит

Молитва, изменяющая судьбу за 40 дней

Эта молитва изменяющая судьбу за 40 дней, всегда придаёт мне силы! Она действительно помогает! Благодарю. Помогает понять, что при любых условиях надо радоваться и благодарить Бога, пророков и всех Святых чудотворцев, от которых берём пример!

Но когда нас настигает тяжелая проблема, мы спешим попросить Высшие Силы о помощи. Существует молитва изменяющая судьбу за 40 дней. Молитва настолько сильная, что порой трудно поверить в ее силу.

Молитва Николаю Чудотворцу изменяющая судьбу

Даже после своей смерти Святитель проявляет свою великую силу в помощи и решении мирских проблем обычных людей. Каждый православный знает, что даже с небес он видит и слышит их мольбы, и выполняет даже самые заветные желания верующих:

• Кто не счастлив, просит изменить судьбу предназначенную ему;
• Кто утратил близкого человека, обращается к Святителю, за умиротворением души покойного и за успокоением своей;
• Кому нужна поддержка в делах, работе – просят покровительства;
• Каждый больной и страждущий ищет исцеления своего тела и души, обращая свои мольбы к угоднику Божиему.

И помните, нельзя в комнате, где вы молитесь готовить еду, смотреть телевизор и ругаться. Старайтесь поддерживать чистоту помещения и чистоту своих мыслей.

А вот и сама молитва Святителю Николаю Чудотворцу изменяющая судьбу:

«Возбра́нный Чудотво́рче и изря́дный уго́дниче Христо́в, ми́ру всему́ источа́яй многоце́нное ми́лости ми́ро и неисчерпа́емое чуде́с мо́ре, восхваля́ю тя́ любо́вию, святи́телю Нико́лае; ты́ же, я́ко име́яй дерзнове́ние ко Го́споду, от вся́ких мя́ бе́д свободи́, да зову́ ти́:
Ра́дуйся, Нико́лае, вели́кий Чудотво́рче.
А́нгела о́бразом, земна́го су́ща естество́м, яви́ тебе́ всея́ тва́ри Созда́тель: благопло́дную бо добро́ту души́ твоея́ прови́дев, преблаже́нне Нико́лае, научи́ все́х вопи́ти тебе́ си́це:
Ра́дуйся, от утро́бы ма́терния очище́нный; ра́дуйся, да́же до конца́ освяще́нный.
Ра́дуйся, рожде́нием свои́м роди́телей удиви́вый; ра́дуйся, си́лу душе́вную а́бие по рождестве́ яви́вый.
Ра́дуйся, са́де земли́ обетова́ния; ра́дуйся, цве́те Боже́ственнаго сажде́ния.
Ра́дуйся, лозо́ доброде́тельная виногра́да Христо́ва; ра́дуйся, дре́во чудото́чное рая́ Иису́сова.
Ра́дуйся, кри́не ра́йскаго прозябе́ния; ра́дуйся, ми́ро Христо́ва благоуха́ния.
Ра́дуйся, я́ко тобо́ю отго́нится рыда́ние; ра́дуйся, я́ко тобо́ю прино́сится ра́дование.
Ра́дуйся, Нико́лае, вели́кий Чудотво́рче.

Ра́дуйся, о́бразе а́гнцев и па́стырей; ра́дуйся, свято́е очисти́лище нра́вов.

Ра́дуйся, доброде́телей вели́ких вмести́лище; ра́дуйся, святы́ни чи́стое и честно́е жили́ще.
Ра́дуйся, свети́льниче всесве́тлый и вселюби́мый; ра́дуйся, све́те златоза́рный и непоро́чный.
Ра́дуйся, досто́йный А́нгелов собесе́дниче; ра́дуйся, до́брый челове́ков наста́вниче.
Ра́дуйся, пра́вило ве́ры благочести́выя; ра́дуйся, о́бразе кро́тости духо́вныя.
Ра́дуйся, я́ко тобо́ю от страсте́й теле́сных избавля́емся; ра́дуйся, я́ко тобо́ю сла́достей духо́вных исполня́емся.
Ра́дуйся, Нико́лае, вели́кий Чудотво́рче.

Читать также: Одна из лучших притч Царя Соломона — где собрана вся мудрость мира

Ра́дуйся, избавле́ние от печа́ли; ра́дуйся, подая́ние благода́ти.

Ра́дуйся, неча́емых зо́л прогони́телю; ра́дуйся, жела́емых благи́х насади́телю.
Ра́дуйся, ско́рый уте́шителю в беде́ су́щих; ра́дуйся, стра́шный наказа́телю оби́дящих.
Ра́дуйся, чуде́с пучи́но, Бо́гом излия́нная; ра́дуйся, зако́на Христо́ва скрижа́ли, Бо́гом пи́санныя.
Ра́дуйся, кре́пкое па́дающих возведе́ние; ра́дуйся, пра́во стоя́щих утвержде́ние.
Ра́дуйся, я́ко тобо́ю вся́кая ле́сть обнажа́ется; ра́дуйся, я́ко тобо́ю вся́кая и́стина сбыва́ется.
Ра́дуйся, Нико́лае, вели́кий Чудотво́рче.

Ра́дуйся, вся́ких исцеле́ний исто́чниче; ра́дуйся, лю́те стра́ждущим помо́щниче.

Ра́дуйся, заре́, сия́ющая в нощи́ грехо́вней блужда́ющим; ра́дуйся, росо́ небото́чная в зно́и трудо́в су́щим.
Ра́дуйся, подава́яй тре́бующим благострое́ние; ра́дуйся, уготовля́яй прося́щим изоби́лие.
Ра́дуйся, мно́гажды проше́ние предваря́яй; ра́дуйся, ста́рым седи́нам си́лу обновля́яй.
Ра́дуйся, мно́гих заблу́ждших от пути́ и́стиннаго обличи́телю; ра́дуйся, та́ин Бо́жиих ве́рный служи́телю.
Ра́дуйся, я́ко тобо́ю за́висть попира́ем; ра́дуйся, я́ко тобо́ю благонра́вное житие́ исправля́ем.
Ра́дуйся, Нико́лае, вели́кий Чудотво́рче.

Ра́дуйся, от убо́жества ве́чнаго изыма́яй; ра́дуйся, бога́тство нетле́нное подава́яй.

Ра́дуйся, бра́шно неги́блющее а́лчущим пра́вды; ра́дуйся, питие́ неисчерпа́емое жа́ждущим жи́зни.
Ра́дуйся, от мяте́жа и бра́ни соблюда́яй; ра́дуйся, от у́з и плене́ния свобожда́яй.
Ра́дуйся, пресла́вный в беда́х засту́пниче; ра́дуйся, превели́кий в напа́стех защи́тниче.
Ра́дуйся, мно́гих от поги́бели исхи́тивый; ра́дуйся, безчи́сленных неврежде́нно сохрани́вый.
Ра́дуйся, я́ко тобо́ю лю́тыя сме́рти гре́шнии избега́ют; ра́дуйся, я́ко тобо́ю жи́знь ве́чную ка́ющиися получа́ют.
Ра́дуйся, Нико́лае, вели́кий Чудотво́рче.

Крине райского прозябения что значит. Смотреть фото Крине райского прозябения что значит. Смотреть картинку Крине райского прозябения что значит. Картинка про Крине райского прозябения что значит. Фото Крине райского прозябения что значит

Ра́дуйся, озаре́ние Трисо́лнечнаго Све́та; ра́дуйся, денни́це незаходи́маго Со́лнца.

Ра́дуйся, свеще́, Боже́ственным пла́менем возжже́нная; ра́дуйся, я́ко угаси́л еси́ бесо́вский пла́мень нече́стия.
Ра́дуйся, све́тлое правове́рия пропове́дание; ра́дуйся, доброзра́чное све́та ева́нгельскаго сия́ние.
Ра́дуйся, мо́лние, е́реси пожига́ющая; ра́дуйся, гро́ме, устраша́ющий соблазня́ющия.
Ра́дуйся, и́стиннаго научи́телю ра́зума; ра́дуйся, та́инственнаго изъяви́телю ума́.
Ра́дуйся, я́ко тобо́ю попра́ся поклоне́ние тва́ри; ра́дуйся, я́ко тобо́ю научи́хомся покланя́тися Творцу́ в Тро́ице.
Ра́дуйся, Нико́лае, вели́кий Чудотво́рче.

Ра́дуйся, все́х доброде́телей зерца́ло; ра́дуйся, все́х притека́ющих к тебе́ кре́пкое забра́ло.
Ра́дуйся, по Бо́зе и Богоро́дице, все́ на́ше упова́ние; ра́дуйся, теле́с на́ших здра́вие и ду́ш спасе́ние.
Ра́дуйся, я́ко тобо́ю от ве́чныя сме́рти свобожда́емся; ра́дуйся, я́ко тобо́ю безконе́чныя жи́зни сподобля́емся.
Ра́дуйся, Нико́лае, вели́кий Чудотво́рче.

О пресвяты́й и пречу́дный о́тче Нико́лае, утеше́ние все́х скорбя́щих, ны́нешнее на́ше приими́ приноше́ние и от гее́нны изба́витися на́м Го́спода умоли́ богоприя́тным твои́м хода́тайством, да с тобо́ю воспева́ем: Аллилу́иа.
Возбра́нный Чудотво́рче и изря́дный уго́дниче Христо́в, ми́ру всему́ источа́яй многоце́нное ми́лости ми́ро и неисчерпа́емое чуде́с мо́ре, восхваля́ю тя́ любо́вию, святи́телю Нико́лае; ты́ же, я́ко име́яй дерзнове́ние ко Го́споду, от вся́ких мя́ бе́д свободи́, да зову́ ти́:
Ра́дуйся, Нико́лае, вели́кий Чудотво́рче.»

Читайте эту молитву на протяжении, по крайней мере, 40 дней, и ваша судьба изменится в лучшую сторону. Позитивные перемены не заставят себя ждать! Молитва изменяющая судьбу за 40 дней, настолько сильная, что порой трудно поверить в ее силу.

Читайте также: Сильная молитва для достижения удивительного будущего

Источник

Акафист

Ака́фист (греч. akathistos, от гре­че­ского а – отри­ца­тель­ная частица и kathizoсажусь, гимн, при пении кото­рого не сидят, «несе­даль­ная песнь») – особые хва­леб­ные пес­но­пе­ния в честь Спа­си­теля, Божией Матери или святых.

Крине райского прозябения что значит. Смотреть фото Крине райского прозябения что значит. Смотреть картинку Крине райского прозябения что значит. Картинка про Крине райского прозябения что значит. Фото Крине райского прозябения что значит

Ака­фи­сты состоят из 25 песен, кото­рые рас­по­ло­жены по порядку букв гре­че­ского алфа­вита: 13 конда­ков и 12 икосов (“кондак” – крат­кая хва­леб­ная песнь; “икос” – про­стран­ная песнь).

Икосы закан­чи­ва­ются вос­кли­ца­нием “радуйся” а кондаки – “Алли­луйя” (на еврей­ском – “хва­лите Бога”).

При этом икосы закан­чи­ва­ются тем же при­пе­вом, что и первый кондак, а все осталь­ные кондаки при­пе­вом алли­луия.

Первый из извест­ных ака­фи­стов – ака­фист Пре­свя­той Бого­ро­дице – напи­сан в цар­ство­ва­ние импе­ра­тора Ирак­лия или, точнее, к 626 г., т.е. осво­бож­де­нию Кон­стан­ти­но­поля от наше­ствия персов.

«Ака­фист, или «несе­даль­ная песнь» – поэ­ти­че­ское про­из­ве­де­ние, близ­кое по своей форме к древ­нему кондаку, однако от него и суще­ственно отлич­ное. Это тоже боль­шая поэма, состо­я­щая из основ­ного «кондака» с опре­де­лен­ным окон­ча­нием; или при­пе­вом и 24‑х за ним сле­ду­ю­щих строф, но не икосов только, как в древ­нем кондаке, а попе­ре­мен­ного чере­до­ва­ния 12 икосов и 12 конда­ков; при этом икосы закан­чи­ва­ются тем же при­пе­вом, что и первый кондак, а все осталь­ные кондаки при­пе­вом «алли­луиа». Первый из извест­ных «ака­фи­стов» напи­сан, веро­ятно, в цар­ство­ва­ние импер. Ирак­лия или, точнее, к 626 году, то есть осво­бож­де­нию Кон­стан­ти­но­поля от наше­ствия персов. На это есть ука­за­ние и в самом акафи­сте: «Радуйся, огня покло­не­ние уга­сив­шая»…

Ака­фист по объему при­бли­жа­ется к кондаку клас­си­че­ского типа. В нем 24 строфы, причем 12 более крат­ких, с при­пе­вом «алли­луиа» и 12 более длин­ных с осо­быми припе­вами, соот­вет­ству­ю­щими при­певу пер­вого «кондака». В отли­чие от кондака, ака­фист не раз­ви­вает в стихах данное собы­тие или память свя­того, а в крат­кой ввод­ной фразе дан­ного «икоса» при­бав­ляет «похвалы», начи­на­ю­щи­еся обычно с «радуйся».

Ака­фист

Ака­фист – (греч. üμνος àκáθιστος, букв. «Гимн, при слу­ша­нии кото­рого нельзя сидеть», слав. «несе­даль­ный», в про­ти­во­по­лож­ность кафиз­мам, кото­рые можно слу­шать сидя) – «жан­ро­вая форма цер­ков­ного гимна, отра­бо­тан­ная (на един­ствен­ном образце) в ран­не­ви­зан­тий­скую эпоху, полу­чив­шая рас­про­стра­не­ние в гре­че­ской лите­ра­туре зре­лого и позд­него Сред­не­ве­ко­вья, а из нее пере­шед­шая в другие восточ­но­ев­ро­пей­ские лите­ра­туры» (Аве­рин­цев С. С. Поэ­тика ран­не­ви­зан­тий­ской лите­ра­туры). Ака­фист – слож­ное по ком­по­зи­ции пес­но­пе­ние, про­слав­ля­ю­щее Иисуса Христа, Бого­ро­дицу, свя­того либо празд­ник. Цер­ков­ный Устав знает лишь один ака­фист – Ака­фист Пре­свя­той Бого­ро­дице («Взбра́нной Воево́де победи́тельная…»), состав­лен­ный патр. Сер­гием Кон­стан­ти­но­поль­ским в 626 г. по случаю чудес­ного избав­ле­ния визан­тий­ской сто­лицы от оса­див­ших ее авар и пове­лев­шего напи­сать образ Бого­ма­тери на город­ских воро­тах. Пре­да­ние гово­рит о том, что сама Бого­ро­дица вну­шила Сергию мысль напи­сать бла­го­дар­ствен­ный гимн по окон­ча­нии осады.

Ака­фист состоит из 25 строф: 13 назы­ва­ются кондака́ми, а 12 – и́косами. За каждым конда­ком сле­дует икос, состо­я­щий из двух частей: в первой раз­ви­ва­ется опре­де­лен­ная тема, вторая содер­жит 12 строк, каждая из кото­рых начи­на­ется со слова «радуйся» (греч. ха́йрэ) и содер­жит хва­ле­ние. Этот ака­фист вклю­ча­ется в бого­слу­жеб­ное после­до­ва­ние Утрени (текст поме­щен в Триоди Пост­ной) и, согласно Цер­ков­ному уставу, поется только один раз в году – в суб­боту 5‑й сед­мицы Вели­кого Поста, име­ну­е­мой поэтому «Суб­бота Ака­фи­ста», или «Похвала Бого­ро­дице».

По образцу этого бле­стя­щего в лите­ра­тур­ном отно­ше­нии Ака­фи­ста Бого­ро­дице позд­нее были состав­лены мно­го­чис­лен­ные под­ра­жа­ния, а в России, где ака­фи­сты пишутся каж­дому вновь про­слав­ля­е­мому свя­тому, даже само слово «ака­фист» из обо­зна­че­ния одного кон­крет­ного памят­ника пре­вра­ти­лось в обо­зна­че­ние жанра. «Но всё бес­чис­лен­ное коли­че­ство осо­бенно в России рас­про­стра­нив­шихся ака­фи­стов есть не что иное, как убогое и бес­со­дер­жа­тель­ное ста­ра­ние пере­фра­зи­ро­вать клас­си­че­ский Ака­фист» При этом «замена ака­фи­стом кафизм Псал­тири, как это часто дела­ется, явля­ется просто наси­лием над уста­вом, литур­ги­че­ской без­гра­мот­но­стью и эсте­ти­че­ским без­вку­сием», – так строго оце­ни­вает эти опыты, пота­ка­ю­щие народ­ному вкусу, извест­ный рус­ский бого­слов (Киприан (Керн).

Худо­же­ствен­ное изло­же­ние прин­ци­пов сочи­не­ния Ака­фи­ста Бого­ро­дице смот­рите в рас­сказе А. П. Чехова «Святою ночью».

Тексты ака­фи­стов поме­щены в «Ака­фист­нике» и мно­го­чис­лен­ных изда­ниях отдель­ных ака­фи­стов. Пере­вод отрыв­ков «Ака­фи­ста Бого­ро­дице» раз­ме­ром под­лин­ника см.: Памят­ники визан­тий­ской лите­ра­туры IV–X веков.

Из рас­сказа А. П. Чехова “Святою ночью”:

— А разве ака­фи­сты трудно писать? — спро­сил я.

— Боль­шая труд­ность… — покру­тил голо­вой Иеро­ним.

— Тут и муд­ро­стью и свя­то­стью ничего не поде­ла­ешь, ежели Бог дара не дал. Монахи, кото­рые не пони­ма­ю­щие, рас­суж­дают, что для этого нужно только знать житие свя­того, кото­рому пишешь, да с про­чими ака­фи­стами сооб­ра­жаться. Но это, гос­по­дин, непра­вильно. Оно, конечно, кто пишет ака­фист, тот должен знать житие до чрез­вы­чай­но­сти, до послед­ней само­ма­лей­шей точки. Ну и сооб­ра­жаться с про­чими ака­фи­стами нужно, как где начать и о чем писать. К при­меру ска­зать вам, первый кондак везде начи­на­ется с «воз­бран­ный» или «избран­ный»… Первый икос завсе­гда надо начи­нать с ангела. В ака­фи­сте к Иисусу Слад­чай­шему, ежели инте­ре­су­е­тесь, он начи­на­ется так: «Анге­лов Творче и Гос­поди сил», в ака­фи­сте к Пре­свя­той Бого­ро­дице: «Ангел пред­ста­тель с небесе послан бысть», к Нико­лаю Чудо­творцу: «Ангела обра­зом, зем­наго суща есте­ством» и прочее. Везде с ангела начи­на­ется. Конечно, без того нельзя, чтобы не сооб­ра­жаться, но глав­ное ведь не в житии, не в соот­вет­ствии с прочим, а в кра­соте и сла­до­сти. Нужно, чтоб всё было стройно, кратко и обсто­я­тельно. Надо, чтоб в каждой стро­чечке была мяг­кость, лас­ко­вость и неж­ность, чтоб ни одного слова не было гру­бого, жест­кого или несо­от­вет­ству­ю­щего. Так надо писать, чтоб моля­щийся серд­цем радо­вался и плакал, а умом содро­гался и в трепет при­хо­дил. В бого­ро­дич­ном ака­фи­сте есть слова: «Радуйся, высото, неудо­бо­вос­хо­ди­мая чело­ве­че­скими помыслы; радуйся, глу­бино, неудо­бо­зри­мая и ангель­скима очима!» В другом месте того же ака­фи­ста ска­зано: «Радуйся, древо свет­ло­пло­до­ви­тое, от него же пита­ются вернии; радуйся, древо бла­го­сен­но­лист­вен­ное, им же покры­ва­ются мнози!»

Иеро­ним, словно испу­гав­шись чего-то или засты­див­шись, закрыл ладо­нями лицо и пока­чал голо­вой.

— Древо свет­ло­пло­до­ви­тое… древо бла­го­сен­но­лист­вен­ное… — про­бор­мо­тал он.

— Найдет же такие слова! Даст же Гос­подь такую спо­соб­ность! Для крат­ко­сти много слов и мыслей при­го­нит в одно слово и как это у него всё выхо­дит плавно и обсто­я­тельно! «Све­то­по­да­тельна све­тиль­ника сущим…» — ска­зано в ака­фи­сте к Иисусу Слад­чай­шему. Све­то­по­да­тельна! Слова такого нет ни в раз­го­воре, ни в книгах, а ведь при­ду­мал же его, нашел в уме своем! Кроме плав­но­сти и веле­ре­чия, сударь, нужно еще, чтоб каждая стро­чечка изу­кра­шена была вся­че­ски, чтоб тут и цветы были, и молния, и ветер, и солнце, и все пред­меты мира види­мого. И всякое вос­кли­ца­ние нужно так соста­вить, чтоб оно было гла­денько и для уха воль­гот­ней. «Радуйся, крине рай­скаго про­зя­бе­ния!» — ска­зано в ака­фи­сте Нико­лаю Чудо­творцу. Не ска­зано просто «крине рай­ский», а «крине рай­скаго про­зя­бе­ния»! Так глаже и для уха сладко.

Источник

Акафист Николаю Чудотворцу

Акафист Николаю чудотворцу: текст

Слушать акафист Николаю чудотворцу

Смотреть и слушать акафист Николаю Чудотворцу + видео

Приблизительное время чтения: 9 мин.

Акафист Николаю чудотворцу: текст

Возбранный Чудотворче и изрядный угодниче Христов, миру всему источаяй многоценное милости миро, и неисчерпаемое чудес море, восхваляю тя любовию, Святителю Николае: ты же яко имеяй дерзновение ко Господу, от всяких мя бед свободи, да зову ти: Радуйся, Николае, великий Чудотворче.

Ангела образом, земнаго суща естеством, яви тебе всея твари Создатель; благоплодную бо доброту души твоея провидев, преблаженне Николае, научи всех вопити тебе сице: Радуйся, от утробы матерния очищенный; радуйся, даже до конца освященный. Радуйся, рождением своим родителей удививый; радуйся, силу душевную абие по рождестве явивый. Радуйся, саде земли обетования; радуйся, цвете Божественнаго саждения. Радуйся, лозо добродетельная винограда Христова; радуйся, древо чудоточное рая Иисусова. Радуйся, крине райскаго прозябения; радуйся, миро Христова благоухания. Радуйся, яко тобою отгонится рыдание; радуйся, яко тобою приносится радование. Радуйся, Николае, великий Чудотворче.

Видяще твоих мир излияние, Богомудре, просвещаемся душами и телесы, дивнаго тя мироточца живоносна, Николае, разумеюще: чудесы бо яко водами, благодатию Божиею изливающимися, напаяеши верно вопиющих к Богу: Аллилуия.

Разум неуразуменный вразумляя о Святей Троице, был еси в Никеи со святыми отцы поборник исповедания Православныя веры: равна бо Отцу Сына исповедал еси, соприсносущна и сопрестольна, Ариа же безумнаго обличил еси. Сего ради вернии научишася воспевати тебе: Радуйся, великий благочестия столпе; радуйся, верных прибежища граде. Радуйся, твердое Православия укрепление; радуйся, честное Пресвятыя Троицы носило и похваление. Радуйся, Отцу равночестна Сына проповедавый; радуйся, Ариа возбесившагося от Собора святых отгнавый. Радуйся, отче, отцев славная красото; радуйся, всех богомудрых премудрая доброто. Радуйся, огненная словеса испущаяй; радуйся, добре стадо свое наставляяй. Радуйся, яко тобою вера утверждается; радуйся, яко тобою ересь низлагается. Радуйся, Николае, великий Чудотворче.

Силою, данною ти свыше, слезу всяку отъял еси от лица люте страждущих, богоносе отче Николае: алчущим бо явился еси кормитель, в пучине морстей сущим изрядный правитель, недугующим исцеление и всем всяк помощник показался еси, вопиющим Богу: Аллилуия.

Имеяше воистинну, отче Николае, с небесе песнь тебе воспеваема быти, а не от земли: како бо кто от человек возможет твоея святыни величия проповедати? Но мы, любовию твоею побеждаеми, вопием ти сице: Радуйся, образе агнцев и пастырей; радуйся, святое очистилище нравов. Радуйся, добродетелей великих вместилище; радуйся, святыни чистое и честное жилище. Радуйся, светильниче всесветлый и вселюбимый; радуйся, свете златозарный и непорочный. Радуйся, достойный Ангелов собеседниче; радуйся, добрый человеков наставниче. Радуйся, правило веры благочестивыя; радуйся, образе кротости духовныя. Радуйся, яко тобою от страстей телесных избавляемся; радуйся, яко тобою сладостей духовных исполняемся. Радуйся, Николае, великий Чудотворче.

Буря недоумения смущает ми ум, како достойно есть пети чудеса твоя, блаженне Николае; никтоже бо может я исчести, аще бы и многи языки имел и глаголати восхотел; но мы дивно Богу, в тебе прославляющемуся, дерзаем воспевати: Аллилуия.

Слышаша, богомудре Николае, ближнии и дальнии величие чудес твоих, яко по воздуху легкими благодатными крилами навыкл еси сущих в бедах предваряти, скоро от тех избавляя всех, вопиющих к тебе таковая: Радуйся, избавление от печали; радуйся, подаяние благодати. Радуйся, нечаемых зол прогонителю; радуйся, желаемых благих насадителю. Радуйся, скорый утешителю в беде сущих; радуйся, страшный наказателю обидящих. Радуйся, чудес пучино, Богом излиянная; радуйся, закона Христова скрижали Богом писанныя. Радуйся, крепкое падающих возведение; радуйся, право стоящих утверждение. Радуйся, яко тобою всякая лесть обнажается; радуйся, яко тобою всякая истина сбывается. Радуйся, Николае, великий Чудотворче.

Видеша отроковицы, на брак скверный нищеты ради уготованныя, великое твое к нищим милосердие, преблаженне отче Николае, егда старцу родителю их нощию узельцы три злата таяся подал еси, самаго со дщерьми избавляя от падения греховнаго. Того ради слышиши от всех сице: Радуйся, милости превеликия сокровище; радуйся, промышления о людех приятелище. Радуйся, пище и отрадо к тебе прибегающих; радуйся, хлебе неснедаемый алчущих. Радуйся, богатство, бедне живущим на земли Богом данное; радуйся, воздвижение скорое убогих. Радуйся, быстрое нищих услышание; радуйся, скорбящих приятное попечение. Радуйся, триех дев непорочный невестителю; радуйся, чистоты усердный хранителю. Радуйся, ненадежных надеяние; радуйся, всего мира наслаждение. Радуйся, Николае, великий Чудотворче.

Проповедует мир весь тебе, преблаженне Николае, скораго в бедах заступника, яко многажды во едином часе по земли путешествующим и по морю плавающим, предваряя, пособствуеши, купно всех от злых сохраняя, вопиющих к Богу: Аллилуия.

Хотя богохульное еретическое отгнати злосмрадие, миро воистинну благовонное, таинственное явился еси, Николае: люди мирейския упасл еси и весь мир своим благодатным миром исполнил еси. И от нас убо богомерзкое греховное злосмрадие отжени, да благоприятно Богу вопием: Аллилуия.

Новаго тя Ноя, наставника ковчега спасительнаго разумеем, отче святый Николае, бурю всех лютых разгоняющаго направлением своим, тишину же Божественную приносящаго вопиющим таковая: Радуйся, обуреваемых тихое пристанище; радуйся, утопающих известное хранилище. Радуйся, плавающих посреде пучин добрый кормчий; радуйся, треволнения морская уставляющий. Радуйся, превождение сущих в вихрех; радуйся, согреяние сущих во мразех. Радуйся, сияние, скорбный мрак разгоняющее; радуйся, светило, вся концы земли просвещающее. Радуйся, от бездны греховныя человеки избавляяй; радуйся, в бездну адскую сатану ввергаяй. Радуйся, яко тобою дерзновенно бездну милосердия Божия призываем; радуйся, яко тобою от потопа гнева избавльшеся, мир с Богом обретаем. Радуйся, Николае, великий Чудотворче.

Странное чудо является притекающим к тебе, блаженне Николае, священная твоя церковь: в ней бо и малое моление приносяще, велиих недугов приемлем исцеление, аще токмо по Бозе упование на тя возложим, верно вопиюще: Аллилуия.

Весь еси всем воистинну помощник, богоносе Николае, и собрал еси вкупе вся прибегающия к тебе, яко свободитель, питатель и врач скорый всем земным, на похвалу всех воздвизая вопити к тебе сице: Радуйся, всяких исцелений источниче; радуйся, люте страждущим помощниче. Радуйся, заре, сияющая в нощи греховней блуждающим; радуйся, росо неботочная в знои трудов сущим. Радуйся, подаваяй требующим благостроение; радуйся, уготовляяй просящим изобилие. Радуйся, многажды прошение предваряяй; радуйся, старым сединам силу обновляяй. Радуйся, многих заблуждших от пути истиннаго обличителю; радуйся, таин Божиих верный служителю. Радуйся, яко тобою зависть попираем; радуйся, яко тобою благонравное житие исправляем. Радуйся, Николае, великий Чудотворче.

Всякия утоли болезни, великий наш заступниче Николае, растворяя благодатная врачевания, услаждающая души наша, сердца же веселящая всех усердно к помощи твоей притекающих, Богу же вопиющих: Аллилуия.

Ветия суемудренныя нечестивых видим тобою посрамленныя, богомудре отче Николае: Ариа бо хульника, разделяюща Божество, и Савеллия, смешающа Святую Троицу, препрел, нас же во Православии укрепил еси. Сего ради вопием ти сице: Радуйся, щите, защищаяй благочестие; радуйся, мечу, посецаяй злочестие. Радуйся, учителю Божественных велений; радуйся, губителю богопротивных учений. Радуйся, лествице, Богом утвержденная, еюже восходим к небеси; радуйся, покрове, Богом зданный, имже покрываются мнози. Радуйся, немудрых умудривый твоими словесы; радуйся, ленивых подвигнувый твоими нравы. Радуйся, светлосте заповедей Божиих неугасимая; радуйся, луче оправданий Господних пресветлая. Радуйся, яко учением твоим сокрушаются еретическия главы; радуйся, яко тобою вернии сподобляются славы. Радуйся, Николае, великий Чудотворче.

Спасти хотя душу, плоть твою духови покорил еси воистинну, отче наш Николае, молчаньми бо прежде и бореньми с помыслы, деянию богомыслие приложил еси, богомыслием же разум совершен стяжал еси, имже дерзновенно с Богом и Ангелы беседовал еси, всегда вопиющи: Аллилуия.

Стена еси похваляющим, преблаженне, чудеса твоя и всем к заступлению твоему прибегающим; темже и нас, в добродетели убогих, от нищеты, напасти, недугов и нужд различных свобождай, вопиющих ти с любовию таковая: Радуйся, от убожества вечнаго изымаяй; радуйся, богатство нетленное подаваяй. Радуйся, брашно негиблющее алчущим правды; радуйся, питие неисчерпаемое жаждущим жизни. Радуйся, от мятежа и брани соблюдаяй; радуйся, от уз и пленения свобождаяй. Радуйся, преславный в бедах заступниче; радуйся, превеликий в напастех защитниче. Радуйся, многих от погибели исхитивый; радуйся, безчисленных неврежденно сохранивый. Радуйся, яко тобою лютыя смерти грешнии избегают; радуйся, яко тобою жизнь вечную кающиися получают. Радуйся, Николае, великий Чудотворче.

Пение Пресвятей Троице паче иных принесл еси, преблаженне Николае, умом, словом и делом: многим бо испытанием правоверная повеления уяснил еси, верою, надеждою и любовию наставляя нас в Троице Единому Богу воспевати: Аллилуия.

Светозарную лучу во мраце жития сущим неугасимую видим тя, Богом избранне отче Николае: с невещественными бо ангельскими светы беседуеши о несозданном Троическом Свете, верных же души просвещаеши, вопиющих ти таковая: Радуйся, озарение Трисолнечнаго Света; радуйся, деннице незаходимаго Солнца. Радуйся, свеще, Божественным пламенем возжженная; радуйся, яко угасил еси бесовский пламень нечестия. Радуйся, светлое правоверия проповедание; радуйся, доброзрачное света евангельскаго сияние. Радуйся, молние, ереси пожигающая; радуйся, громе, устрашающий соблазняющия. Радуйся, истиннаго научителю разума; радуйся, таинственнаго изъявителю ума. Радуйся, яко тобою попрася поклонение твари; радуйся, яко тобою научихомся поклонятися Творцу в Троице. Радуйся, Николае, великий Чудотворче.

Благодать, данную ти от Бога, сведущии, радующеся твою память празднуем по долгу, преславный отче Николае, и к чудному заступлению твоему вседушно притекаем; преславных же твоих деяний, яко песка морскаго и множества звезднаго исчести не могуще, недоумением объяти бывше, вопием к Богу: Аллилуия.

Поюще твоя чудеса, восхваляем тя, всехвальне Николае: в тебе бо Бог, в Троице прославляемый, дивно прославися. Но аще и попремногу составленныя от души псалмы и песни приносим ти, Чудотворче святый, ничтоже творим равно дарованию чудес твоих, имже удивляющеся, вопием к тебе таковая: Радуйся, Царя царствующих и Господа господствующих служителю; радуйся, служителей Его небесных сожителю. Радуйся, людем верным поможение; радуйся, рода христианскаго возвышение. Радуйся, победы тезоименитый; радуйся, венценосче нарочитый. Радуйся, всех добродетелей зерцало; радуйся, всех притекающих к тебе крепкое забрало. Радуйся, по Бозе и Богородице все наше упование; радуйся, телес наших здравие и душ спасение. Радуйся, яко тобою от вечныя смерти свобождаемся; радуйся, яко тобою безконечныя жизни сподобляемся. Радуйся, Николае, великий Чудотворче.

О пресвятый и пречудный отче Николае, утешение всех скорбящих, нынешнее наше приими приношение и от геенны избавитися нам Господа умоли богоприятным твоим ходатайством, да с тобою воспеваем: Аллилуия.
(Этот кондак читается трижды)

Ангела образом, земнаго суща естеством, яви тебе всея твари Создатель; благоплодную бо доброту души твоея провидев, преблаженне Николае, научи всех вопити тебе сице: Радуйся, от утробы матерния очищенный; радуйся, даже до конца освященный. Радуйся, рождением своим родителей удививый; радуйся, силу душевную абие по рождестве явивый. Радуйся, саде земли обетования; радуйся, цвете Божественнаго саждения. Радуйся, лозо добродетельная винограда Христова; радуйся, древо чудоточное рая Иисусова. Радуйся, крине райскаго прозябения; радуйся, миро Христова благоухания. Радуйся, яко тобою отгонится рыдание; радуйся, яко тобою приносится радование. Радуйся, Николае, великий Чудотворче.

Возбранный Чудотворче и изрядный угодниче Христов, миру всему источаяй многоценное милости миро, и неисчерпаемое чудес море, восхваляю тя любовию, Святителю Николае: ты же яко имеяй дерзновение ко Господу, от всяких мя бед свободи, да зову ти: Радуйся, Николае, великий Чудотворче.

О всесвятый Николае, угодниче преизрядный Господень, теплый наш заступниче, и везде в скорбех скорый помощниче! Помози ми, грешному и унылому, в настоящем сем житии, умоли Господа Бога даровати ми оставление всех моих грехов, елико согреших от юности моея, во всем житии моем, делом, словом, помышлением и всеми моими чувствы; и во исходе души моея помози ми, окаянному, умоли Господа Бога, всея твари Содетеля, избавити мя воздушных мытарств и вечнаго мучения, да всегда прославляю Отца и Сына и Святаго Духа и твое милостивное предстательство, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Слушать акафист Николаю чудотворцу

Смотреть и слушать акафист Николаю Чудотворцу + видео

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *